viernes, 1 de marzo de 2013

2.La Dansa


DESCRIPCIO:
FITXA TÈCNICA: 
-Títol: “     La Dansa  “
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions: 260cm de alt i 389cm d’amplada.
-Tècnica: Óleo sobre tela
-Estil: Fauvisme
-Génere: Retrat i paisatge
-Localització: Museu del Hermitage ,San Petersburgo  
PROCÉS:
-Primer ens van donar la imatge donada i la van posar al bloc de vipfm.wordpress, a continuació vam agafar una lamina i un llapis i vam començar a fer la silueta dels brazos, un cop feta aquella silueta podíem seguir dibuixa'n, després de tindre tot el dibuix en llapis i mirat que estigues ven centrat i ven fet, ja podem començar a pintar amb temperes. Havíem de fer les mescles que ens demanaven, primer vaig pintar la gespa, havies de mesclar el groc amb el cian, seguidament vaig fer el cel que vaig mesclar el cian amb una mica de blanc i una mica de negra.
a continuació pintàvem els personatges que la mescla era magenta groc i depèn com quedes podíem afegir-li una mica de blanc i negra, i els cabells era magenta groc i negra i per a tindre el dibuix acabat havíem de repasar-lo amb tempera negra.
 RESULTAT:
COMENTARI:
Aquesta activitat m'agrada't molt mes que l'altre ja que s'ha m'ha fet mes divertida i dintre del que cap m'ha sortit molt millor, pensava que m'anava a quedar més malament però al final ah quedat mes o menys bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario