viernes, 1 de marzo de 2013

3.Avatars.


Descripció:
Aquesta activitat consistia en fer avatars d'un mateix amb programes que la professora ens recomenaba o els companys ensenyaven. Un avatar es una representació grafica generalment humana, que s'associa a un usuari per la seva identificació. Poden ser fotografies o dibuixos artístics.

Procés:
Primer ens van donar uns quants enllaços on podíem provar de crear el nostre avatar, seguidament vam començar a  provar tot tipus de programes mes els que nosaltres seguíem, alguns eren mes interesants que altres.
AVATARS CREATS AMB DIFERENTS PROGRAMES:
Julian_opi

1.Aquest va ser el primer avatar que vaig fer, l'aplicació es diu Julian opi, no em va agradar molt per que no hi han cabells ni complements que s'essemblin a mi.
Unique

2.El segon em va anar quedan millor encara que no s'essembli gens a mi, no acababa de trobar ningun cabell que m'identifiques, aquesta aplicació es diu unique.
Obama
3.La aplicació es diu obama, aquest avatar s'assembla ami ja que es una foto meva, no m'agrada per que son colors molt fosco pero es un dels que més m'enssemblo.
Digibody
4.No m'assemblo gens aquest avatar pero volia probar el programa ja que varies persones de altes franges em van dir que era interesan, es diu dijibody.
Faceyoumanga
5.Aquesta aplicació me la dit un company de clase, no m'assemblo molt pero m'ha fet gracia. Es diu face you manga.
Estil_warhol
6.Aquesta es una de les aplicacions que més m'agradat, m'assemblu ja que es una foto meva i es veu mes clar que l'aplicació de obama, es diu estil warhol.
Urfooz
7.L'aplicació aquesta sincerament no m'agradat no se com anaba i apart no hi havia res que pogues posar per assemblarmi encara que sigui una mica,s'anomena urfooz i me la recomenat un company de clase.
Voki
8. Aquesta aplicació es diu voki, encara que no m'assembli gens, la vaig probar per que a frances estem fen un treball amb aquest avatar.

Resultat:
Animeavatarcreator

Aques avatar le agafat per que eh demanat opinio alguns companys i m'han dit que es el que més m'identifiquen, apart em fa gracia aquesta aplicació, s'anomena anime avatar creator, la va recomenar un company de clase.

Comentari:
Aquesta activitat es la que més m'agradat fins ara, ja que ami m'agrada molt treballar amb l'ordinador i s'em dona millor les activitats, el meu pensament era que em quedesin tots els avatars mes o menys s'emblans ami pero no hi ha casi ningún que s'assembli, per no dir ningún.

No hay comentarios:

Publicar un comentario