viernes, 1 de marzo de 2013

5. avatar analògic_taca


Descripció:
Aquest treball consisteix en calcar la nostra foto i amb taques negres anar dibuixant les ombres com al contrast de la foto.

Procés:
Primer vam tindre que editar la nostra foto escollida en el picmonkey i posar-li molt de contrast per que així ens ajudes a la hora de fer les taques, seguidament vam calcar la foto i amb un retolador negra vam fer les taques seguint la foto.


Dfghfghj



Resultat:




Valoració:
Aquesta activitat es la que mes fàcil m’ha semblat de tots els avatars encara que no m’ha quedat com jo pensava que m’anava a quedar, pensava que em quedaria millor ja que vaig tindre que canviar la foto a una mes fàcil per que l’altre era molt difícil per aquest treball.



No hay comentarios:

Publicar un comentario