viernes, 1 de marzo de 2013

4. Avatar analògic


Descripció: 
Vam tindre que fer una lamina amb 3 files de 8 requadres on en cada fila havíem de fer diferents tons de gris de mes fort a mes fluix, amb grisos, puntets i ralles per després poder fer un avatar nostre amb aquells passos. A partir de una fotografia actual de primer pla diferenciant be els grisos havíem de treballar primer un treball amb llapis de grafit i finalment amb puntets.
Procés:
Primer vam fer la lamina 4, que era per començar a fer els nostres avatars, començant per la gamma de grisos, seguidament els puntets i finalment les ralles. Era de mes fosc a més clar, procurant que entre quadrat i quadrat no hi hages molta diferencia de salt. Després vam tindre que escollir una foto nostre de primer pla i seguidament començar a fer la lamina 5 que era la de gamma de grisos. En aquesta lamina primer havíem de calcar la foto molt fluixet amb llapis, després amb un llapis HB havíem de fer diferents tipus de grisos segons les ombres de la foto. Un cop acabada aquesta lamina ja podíem començar la següent lamina, la 6. Aquesta lamina es començava com la gamma de grisos, primer calcant la foto molt clara amb un llapis HB. Amb un retolador de color negra havíem de fer tota la foto en puntets depenen de les ombres que hi feia, contra mes fort mes puntets havies de fer.Finalment vam començar la lamina 7 que era igual que les altres, segons la gamma de grisos de la foto, havíem de fer línies mes gordes, mes primes mes juntes o mes separades.



RESULTAT:

Lamina 4: Aquesta lamina, la gamma de grisos no vaig tindre molt dificultat i em va quedar bé. En la de puntets vaig començar molt be però l’últim quadrat vaig ficar mes punts dels que anaven. El que em va quedar malament va ser la de ralles que les vaig fer sense regle i em vaig torçar bastant.
Lamina 5: Aquesta lamina es la que em va costar menys i la que em va quedar millor, el cabell al ser arrissat no em sortia però amb ajuda de una companya vaig poder arreglar-lo.
 Lamina 6: Aquesta lamina no m’ha quedat gens bé, no m’assemblo en res i el cabell tampoc em sortia però en aquest avatar no l’he pogut arreglar.
Lamina7: La lamina aquesta m'ha sortit una mica malament, le tingut que demanar ajuda a la professora per el nas i la boca.
Comentari:
La gamma de grisos m’ha agradat bastant, recomanaria que la tornessin a fer els següents grups ja que es molt entretinguda, la que no recomano gens es la de puntets, al ser en retolador has de anar mes en compte perquè si t’equivoques no pots rectificar-lo. He tingut dificultats amb al cabell el nas i la boca però poc a poc las eh anat millorant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario